Enguany l’Associació de Veïns i veïnes del Clot-Camp de l’Arpa celebra el 40è aniversari. Per aquest motiu han organitzat diferents actes oberts a tothom i que han fet coincidir amb la Festa Major d’aquest any. A continuació un breu resum dels actes que s’han organitzat:
- Exposició fotogràfica: “40 ANYS I SEGUIM LLUITANT: El Barri el fem tots i totes”. Del 9 al 26 de novembre de 18 a 20h. al local de l’AV (c/Sibelius, 3)
- Exposició de peces artesanals fetes amb PUNTES DE COIXI. Mostra dels diferents treballs realitzats per un grup de dones que des de fa anys es reuneixen un cop per setmana al local de l’AV. La mostra es podra veure al local de l’entitat del 11 al 15 de novembre. Horari: dies 11, 12 i 13 de 17 a 20h. Dies 14 i 15 d’11 a 13h i d’ 18 a 20h.
- Dia 12 a les 19h. XERRADA-DEBAT: “Passat, Present i Futur del Moviment Veïnal” amb la presencia de diferents persones coneixedores d’aquest moviment: Andres Naya membre de la junta de la FAVB, Quim Cervera, soci fundador de l’AVV i un membre de l’Assemblea de Joves del barri del Clot-Camp de l’Arpa.
- Dia 21 a les 19h. CONCERT DEL GRUP MÚSICAL “PETIT COMITE” . Concert d’homenatge als socis i socies amb motiu del 40è Aniversari. El concert tindra lloc al Centre Cultural La Farinera del Clot. Al finalitzar hi haura un pica-pica al bar cel CCLF.