feb 21

 buen karmaMariano  nunca tuvo  un buen karma en esta vida. Triste, solo y amargado decidió un buen día suicidarse. Estaba convencido de que su reloj biológico debía dar las últimas campanadas.

Se puso unos cuernos de alce y se fue a un coto de caza, para ver si lo confundían con una gran pieza y le daban una buena perdigonada, pero habían decretado la veda del alce.

Con la ayuda de la lupa consulto en el listín telefónico –porque tenían que hacer las letras y los números con un tamaño tan reducido?- Buscaba una agencia de alquiler de avionetas para lanzarse en paracaídas sin monitor. Estaba  decidido a no tirar de la anilla, pero solo consiguió romperse una pierna y la clavícula.

La doctora que lo recompuso había sido su “novia” del instituto. Empezaron a salir y el karma de Mariano cambio de color.

Rosa C.L.

Share and Enjoy:
  • Facebook
  • Twitter
  • Print
  • email

3 Comentaris a “El Karma”

  1. teresa vidal escrigué:

    Una historia si mes no, divertida. Un plaer llegir.la. Una abraçad

  2. Rosa escrigué:

    Gràcies Teresa, la veritat és que vaig gaudir força mentre l’escribia. Sempre cal buscar la part positiva a les penes o desgracies que la vida ens va brindant.

  3. Pili escrigué:

    Molt ben trobada i relatada aquesta história. Segur que t,ho has passat d’alló més bé mentre l’escribies. Sápigues que també jo he fet un bon somriure en acabar de llegir-la.
    Una mica d’humor, blanc o negre sempre va bé.

Fes un comentari

  • Blogueres de Sant Martí

    Les Blogueres de Sant Martí som un grup de dones que es forma a partir del taller: "La teva veu a internet". Hem creat una finestra oberta a totes les persones on poder reflectir les nostres inquietuds sobre el que succeeix al nostre entorn.

  • Amb el suport de:

    www.xarxantoni.net
    Xarxa Comunitària de Sant Antoni
    www.farinera.org
    La Farinera del Clot

    EAMP
  • Sobre aquesta web:

    Valid XHTML 1.0 Transitional [Valid RSS]

    Aquesta web ha estat desenvolupada per www.femweb.info; utilitzant PHP, XHTML, CSS i JavaScript. Powered by WordPress